1,5 millió forint sok egy Wartburgért? Ezért a pesti példányért talán nem
Nem kevés pénz ez egy több mint 40 éves NDK járgányért, de az időutazás ezen formájának bizony ez az ára.
Nem kevés pénz ez egy több mint 40 éves NDK járgányért, de az időutazás ezen formájának bizony ez az ára.
Tavaly év eleje óta már közel másfélszeresére nőtt az eladások összértéke a legnagyobb magyar használt autós oldal szerint. Az átlagárak alig emelkedtek az elmúlt negyedévben, de persze vannak kivételek.
Egy ilyen régi szocialista autó egyre nagyobb értéket képvisel mostanság. Főleg akkor, ha ennyire patika állapothoz van szerencsénk.
Íme Batman autójának legújabb reinkarnációja, melyért ezúttal nem is kérnek el sok pénzt.
Természeti katasztrófa kellett ahhoz, hogy tömegek kezdjenek autóvásárláson gondolkodni.
Az egykori NBA-sztár vagy sosem vezette az autót, vagy ha igen, akkor csak ünnepnapokon, olyan kevés kilométer van benne.
A Magyar Autóklub kezdeményezésére módosíthatják a gépjármű-felelősségbiztosításról szóló törvényt, mert sok autót vásárló sofőr lehet veszélyben a jelenlegi rendszerrel.
Hiába akar valaki fiatal autót, a jó állapotú hároméves autó még Nyugaton is nagyon drága, egyensúlyozni kell, mi éri meg.
Ez az autó nemcsak a Bujtor István filmek rajongóinak szívét képes megdobogtatni. Ez a járgány petrolhead időutazás a javából.
Ez az olasz sportkocsi olyan komoly értéket képvisel, hogy eladója adott esetben egy drágább ingatlanra is elcserélné.
Az Apple idei csúcsmobilja olyan drága lett, hogy kis szerencsével akár remek használt autó vagy motor is vásárolható az árából.
Ezzel a rendkívül megkímélt régi Skodával képzeletben könnyedén visszautazhatunk a megboldogult Csehszlovákiába.
Egy friss felmérés szerint használt autó vásárlásánál a legfontosabb a megbízhatóság és a praktikum.
A tisztán elektromos autók fenntartási költségei alacsonyak, azonban a villanyautózás még így is drága lehet.
Ez a kelet-német kétütemű olyan állapotban van, mintha csak tegnap gördült volna le a gyártósorról.
Van előnye, hátránya is a jelenségnek. Jó, hogy a nagyon korszerűtlen autók továbbmennek, de a jókat is elviszik, csak azokat vissza, nyugat felé.
Tízévnyi használtautós illetéket fizet vissza az állam Romániában.
Míg tavaly 26,5 százalékkal nőtt a haszáltautó-eladás Magyarországon, az idei első fél évben ez az arány csak 11,5 százalékos. Ez azonban még mindig akkora növekedés, amely idén akár rekordot is eredményezhet az eladásokban. Eközben a kocsik átlagéletkora folyamatosan nő.
Aki egy a kocka Zsigulinál újabb és alig használt retro Ladára vágyik, annak most itt a remek vásárlási lehetőség.
Tovább ömlik az országba a használt importautó és a belső adásvétel is felgyorsult.