Ötvös Csöpi is elfogadná: rendőrségi ezerkettes Lada - 6 millió forintért
Ez az autó nemcsak a Bujtor István filmek rajongóinak szívét képes megdobogtatni. Ez a járgány petrolhead időutazás a javából.
Ez az autó nemcsak a Bujtor István filmek rajongóinak szívét képes megdobogtatni. Ez a járgány petrolhead időutazás a javából.
Ez az olasz sportkocsi olyan komoly értéket képvisel, hogy eladója adott esetben egy drágább ingatlanra is elcserélné.
Az Apple idei csúcsmobilja olyan drága lett, hogy kis szerencsével akár remek használt autó vagy motor is vásárolható az árából.
Ezzel a rendkívül megkímélt régi Skodával képzeletben könnyedén visszautazhatunk a megboldogult Csehszlovákiába.
Ez a kelet-német kétütemű olyan állapotban van, mintha csak tegnap gördült volna le a gyártósorról.
Aki egy a kocka Zsigulinál újabb és alig használt retro Ladára vágyik, annak most itt a remek vásárlási lehetőség.
Tovább ömlik az országba a használt importautó és a belső adásvétel is felgyorsult.
Valódi autós időutazásra hív ez a jugoszláv gyártmányú négykerekű, melyen egyáltalán nem látszik meg, hogy több mint 30 éves.
Ma már nem is lehet kérdés, hogy az autózás jövőjét az elektromos (és önvezető) járművek jelentik. Ennek megfelelően nem is nagyon van olyan gyártó, amely ne fejlesztene ilyen vonalon, a tisztán elektromos hajtású modellek szép sorban jelennek meg a szalonokban és az utakon. Egyelőre úgy tűnik, Magyarország a használt e-autókkal veszi majd ki a részét a forradalomból. A kérdés csak az: megéri használt elektromos autót vásárolni?
Egy 1972-es kiadású GAZ-ról van szó, ami mára lényegében teljesen elvesztette eredeti jellegét.
A magyarországi használtautó-piac is reagált a világban zajló folyamatokra és mélyponton a dízelautók népszerűsége. Egyes modelleknél 5 év felett már akár 20 százalékkal olcsóbb a dízelmotoros változat a benzinesnél.
A használtautó-vásárláskor jobb, ha egy autószerelő is eljön velünk megnézni a kocsit, de ha ez éppen nem lehetséges, akkor sincs gond. Íme 10+1 fontos kérdés, amit érdemes feltenni a tulajdonosnak.
Hiába akar valaki fiatal autót, a jó állapotú hároméves autó még Nyugaton is nagyon drága, egyensúlyozni kell, mi éri meg.
Egy friss felmérés szerint használt autó vásárlásánál a legfontosabb a megbízhatóság és a praktikum.
A tisztán elektromos autók fenntartási költségei alacsonyak, azonban a villanyautózás még így is drága lehet.
Van előnye, hátránya is a jelenségnek. Jó, hogy a nagyon korszerűtlen autók továbbmennek, de a jókat is elviszik, csak azokat vissza, nyugat felé.
Tízévnyi használtautós illetéket fizet vissza az állam Romániában.
Míg tavaly 26,5 százalékkal nőtt a haszáltautó-eladás Magyarországon, az idei első fél évben ez az arány csak 11,5 százalékos. Ez azonban még mindig akkora növekedés, amely idén akár rekordot is eredményezhet az eladásokban. Eközben a kocsik átlagéletkora folyamatosan nő.
Az átlag magyar háztartás 10 évesnél öregebb, eleve használtan vásárolt autóval közlekedik. Az autók többsége 5 és 15 ezer kilométer közötti távot fut évente, a háztartások zöme pedig elsősorban bevásárlásra, belföldi utazásra és munkába járásra használja az autóját – derült ki a Bárdi Autó és a Trend International Kft. közös felméréséből.
Ördögi kör a használtautó-adásvétel. Gyakori, hogy a kereskedők verik át az ügyfelet, de a másik oldalt sem kell félteni, eladóként ők is próbálkoznak rendesen.